.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی هوای گرم و شرجی تا پایان هفته در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جو پایداری بر آسمان مازندران حاکم بوده و هوای استان عمدتاً به‌صورت صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدی اظهار کرد: بیشینه دمای روز دوشنبه 25 مرداد ماه مربوط به ساری، دشت‌ناز، قائم‌شهر، گلوگاه و بندر امیرآباد با 35 درجه و کمینه دمای شب گذشته در خنک‌ترین ساعت مربوط به بلده با 10 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی بیان کرد: همان‌گونه که از قبل پیش‌بینی شد بعد از ظهر روز گذشته شاهد بارش باران حدود 11 میلی‌متر در آلاشت بودیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز به‌دلیل تقویت جریانات شمالی انتظار داریم در برخی ساعات شاهد رشد ابر، رگبارهای پراکنده و وزش باد در بعضی مناطق استان باشیم.

اسدی با اعلام اینکه انتظار داریم حداکثر دمای امروز نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کند، اضافه کرد: به‌دلیل وجود رطوبت در هوا این کاهش دما چندان محسوس نیست و هوای استان همچنان نسبتاً گرم و مرطوب پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه تا پایان هفته جو پایداری بر آسمان مازندران حاکم بوده و هوای استان عمدتاً به‌صورت صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود، یادآور شد: در ساعات بعد از ظهر رشد ابر را در ارتفاعات استان داریم که به‌دلیل شرایط محلی و جغرافیایی احتمال رگبارهای پراکنده به‌صورت محلی و نقطه‌ای در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج بوده و برای شنا مناسب نیست.

 

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.